domingo, 31 de julio de 2011

rendirse y crecer

Durant els últims dies he escrit molt poc, i el motiu és que he estat com destrossada... una destrossa que m'he autoinfringit... I el motiu, la lluita que he lliurat amb mi mateixa i davant la qual m'he acabat rendint.

Puc imaginar que coneixent-me, així, a bote pronto, us deu extranyar que faci servir aquests termes tan bèl.lics... tampoc no voldria que us espantéssiu, així que ja us avanço que estic mooooooooolt béeeeeé!!! Que aquest és un conte dels que acabeen mooolt béeeé!!! :)

Bé, us explico, he estat fent un curs intensiu durant 10 dies... aquest cop el tema ha estat PNL, Trainer. Sips, sips... imagino les vostres cares... jejeej!!! ja devíeu imaginar que havia anat a un curs de Kick-boxing o de defensa personal on no me n'havia acabat d'ensortir ;o).

PNL, Trainer... interessant, no? Programació Neurolingüística ya en modo avanzado... para dar otra vuelta a la tuerca que empecé a girar hace dos años ya.

Podría hablar de las presentaciones diarias, de los objetivos de las presentaciones, etc. Però potser dient això no acabaríeu d'entendre... perquè em sentia com si m'haguéssin atonyinat (us recordo que esto es pura metáfora)... perquè així era com em sentia... dia rera dia... pallissa rera pallissa... que no pallassa rera pallassa... ;o)

I és que la feina més important no ha estat la millora d'habilitats comunicatives... sinó la recerca i búsqueda del nostre centre (cada company el seu), i l'ús i aprenentatge de diferents tècniques per gestionar-nos i prendre consciència de com funcionem.

Després d'una lluita extenuant, vaig decidir claudicar fa dos dies, i rendir-me davant de mi mateixa.
El motiu: el cansament. Els resultats: aprendre i créixer.
Em rendeixo... i espero servir a la vida, de la millor manera... estic disposada a veure el que la vida vol de mi. I a posar el meu talent, al seu servei.

Ser y brillar!! Tots i totes... sense excepció!!!! Us estimo!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario