martes, 15 de noviembre de 2011

tu sempre estàs contenta!!!

Avui ha estat un gran dia (de fet va ser abans d'ahir... però fins avui no he pogut revisar el text!)... tant que anava cantant pel metro... els motius són diversos i molt variats... hauria d'escriure 10 posts diferents i dedicar unes quantes paraules... però per anar fent via:

1) Estic molt i molt contenta perquè plou, i això implica que agafo el metro, fet que ha fet que torni a llegir (i avui he acabat el segon llibre).

2) Avui he acabat de llegir el llibre "Todo lo que podríamos haber sido tú y yo si no fuéramos tú y yo". És un llibre curt, o un conte gran... de lletres gegantes i de preguntes gegantes... preguntes i respostes que l'autor respon. No diré o deixaré de dir res... només escriuré que m'ha arribat... m'han arribat un munt de coses de les que parla... i estic molt contenta d'haver-lo acabat avui! I amb el punt número 9 tot plegat ha fet fer un click en algun lloc dins meu!

3) Ens han canviat la profe d'anglès i és la canya!!! A més, he aprés que tenim la sort de viure en una cultura on la primera cosa que et dius després del nom no és la professió (sigui el context que sigui, una festa, una coinexença en un bar, etc.). Tot i que hi ha gent obsessionada amb l'estatus que sí se'ls deuen dir.

4) He estat cantant dins i fora del metro, i sota la pluja... I'm singing in the rain!!!

5) M'he trobat l'Adrià i la seva mare al dentista... i quan els hi he dit que avui estava curiosament contenta... sa mare m'ha dit... però si tu sempre estàs contenta!! I he pensat... doncs sí!!! No sempre estic com quan un somriure està a punt de fer-me explotar el cos... però avui sí!!! :)

6) M'he comprat unes sabatilles supermegaultracòmodes... que porten com amortiguació i és com la canya.

7) He sopat la primera galta que cuino... i ha quedat boníssimaaaaa!!! I m'encanta estar afegint moniato (o "boniato", que és com li dic jo) a tot el que cuino.... cual tubérculo que és.... trobo que queda molt de temporada!

8) Ahir vaig tenir una gran conversa amb una molt bona amiga que feia temps que no veia.

9) He descobert Yàmana... i les 4 línies que he pogut llegir han ajudat a fer un click en el meu cervell.

10) :0)

No hay comentarios:

Publicar un comentario