viernes, 4 de noviembre de 2011

hugh laurie i macbeth

Acabo de veure un anunci el Hugh Laurie... el que ha fet el doctor House per aquest bon home...

Però de fet, el que ha passat és que he recordat 3 moments significatius a la vida professional d'en Hugh als que tinc lligats uns records personals.

El primer.... el mitic "Escurçó negre" o "Blackadder"... ell feia de príncep de Gal.les, una mica cabeza de chorlito. I dins de tots els episodis de l'escurçó vull recordar el de MacBeth... amb el que vaig riure i que va marcar l'esbarjo de varis dies... en els que vaig estar repetint la cançoneta de rigor durant tropocientas vegades!!! "Uni, dori, ter, catori, saca la veri... MacBeth!"
Però no el trobo en català... so... aquí també un gran moment del Huguito Laurito: el príncep regent

El segon... una peli que em va marcar molt, tant per la seva BSO, que m'encantava i que escoltava en una cinta de cassette gravada, com per la història: "Los amigos de Peter". A més, destacaria que crec que va ser una de les primeres pelis que veia que no era ni l'spanish style ni el american, recordo que me la van deixar i em va semblar superalternativa... juntament amb Azul, de la Juliette Binoche.

I el tercer... que seria House doncs... no sé... hi ha moments molt mítics... però buscant al youtube he trobat l'audició que va fer... i que es va grabar a un hotel de Namibia. pim pam

Salute i bon cap de setmana passat per aigua!!! :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario