sábado, 19 de noviembre de 2011

20 N: l'aniversari de la meva concepció

Avui és l'aniversari de la meva concepció... bé, no és que tingui la confirmació total i absoluta del fet... però ma mare sempre ha dit que el 20 N del 1975 el meu pare es va posar molt content!

De fet, crec que no va ser pas l'únic, potser és una coincidència però a la classe de la facultat hi havia un boom total i absolut al mes d'agost (13 versus de 2 a 5 per cada mes).

Em vaig posar una mica trista quan vaig saber que "La Buena Vida" del David Trueba començava esmentant aquest plantejament... però clar, seria molt il·lusa si pensés que a ningú més se li havia acudit que un fet com aquest seria un bon començament... d'un llibre, d'una vida.

Aixís que, els nens i nenes concebuts en el dia d'avui... seran, com els que ho van ser fa 36 anys, horòscop Dragó segons els xinesos... i Lleó a l'horòscop grecollatí.

I per finalitzar... aquest post... La Buena Vida cantant la cançó dedicada a "Los Planetas", juntament amb "Jota", la cançó "Los Planetas".

1 comentario: