lunes, 10 de octubre de 2011

BRUNITO I DANIÉH Van de Concert

"Brunito i Daniéh" és una manera dibuixativa de donar "rienda suelta" a un moment creatiu intens que estic passant durant els últims mesos... la veritat és que de moment hi ha dos capítols... i un tercer està esperant a la recàmera.

Tot plegat va començar perquè el meu amic Dani sempre m'explicava històries vàries en les que ell i el Bruno vivien mil "pericpecias", o almenys això em semblava a mi... i vaig pensar que hi havia un munt de material desaprofitat esperant a què algú el plasmés... i entre la seva informació i el meu imaginari... aquí tenim la meva versió del seu concert de "Columpio Asesino"... un concert que va començar a les 3 de la matinada... i al qual van arribar com van poder.

Per cert, el dibuix està borrós... però si cliqueu sobre la imatge del còmic... la pantalla es transforma en una versió més definida del mateix... :)

Bon dia de dilluns!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario