lunes, 12 de septiembre de 2011

ACRÒBATA... més m'estimo anar al circ

Un assoleiat, i a estones ennuvolat, dia de juny... es van reunir un grup de persones meravelloses a l'Ateneu de Nou Barris! I sí, dic meravelloses (i m'incloc encara que estigui faltant humilitat i modèstia en el meu comentari)... però és que veient el resultat només puc pensar i dir que les persones que ens vam reunir aquell dia vam crear una màgia especial... va ser un dia ple de moments d'excel·lència.

L'Ateneu... un espai increïble... les caravanes, neveres, gravilla, sofàs i cadires... i una atmòsfera d'esforç i d'energia increïbles... i tot plegat emmarcat per una carpa!!! I és que no sé vosaltres, però a mi estar prop d'una carpa, encara que no hi sigui a dins... em dóna una energia que m'encanta disfrutar... la lona, la tarima, els bancs i cadires... aixxxx!!!

L'objectiu d'aquesta reunió... crear un eixam de personatges amb una història plena de màgia, d'il·lusió i de circ.

I no parlaré dels salts, dels entrepans comunitaris, de les rises, de la calor, el maquillatge, els balls impossibles, les caigudes aerostàtiques... perquè una imatge val més que mil paraules... o això diuen:


ACRÒBATA_Gato Qiman & Kdö


I per finalitzar... algunes frases de la song que m'agraden especialment:

- Sr. clown vostè que porta la llum i el sound...
- Em fa menys por domar lleons que deure una hipoteca als de la Caixa de pensions...
- Estimo aquesta merda tio, la porto dins...

No hay comentarios:

Publicar un comentario