sábado, 8 de agosto de 2015

Mirada al 2014

Avui dia 1, dia de fer balanç, de valorar l'any passat, i/o posar nous reptes de cara al 2015.

Jo estic acabant de perfilar els meus bons propòsits pel 2015 (aquest cop els apuntaré en un paper que tindré controlat), però potser faré un altre post per aquest tema.

Avui volia fer balanç dels propòsits marcats pel 2014... clar com que no els vaig apuntar doncs no ho puc fer punt per punt... Però el que sí recordo és que en iniciar l'any tenia un punt d'energia elevat i amb una sensació molt gran de què grans canvis vindrien durant el 2014.

Penso en totes les coses que he viscut durant aquest 2014... i... Ostres tu! Ha estat un any realment espectacular!! He fet tantíssimes coses noves: He viatjat sola, he creuat els Andes, he caminat pels glaciars i per les Torres del Paine, he assumit la presidència del COAMB, he recuperat el patinatge, he creat un nou número de clown, m'he retrobat amb un amor d'infantesa, he començat a estudiar astrologia, he conegut persones meravelloses i he rigut moltíssim!!!

I és la grandesa d'aquestes experiències viscudes les que et donen la felicitat. Tot i que passen els anys, i de vegades et preguntes si val la pena arribar fins aquí... si és això tot? Jo xerro molt, però crec que també escolto força i, sembla que encara que triïs diferents camins, de tant en tant tothom para i es pregunta... I la vida és això?

Aquest post va ser escrit el dia 1/01/15... Per no deixar-lo passar... :o)

No hay comentarios:

Publicar un comentario