martes, 28 de enero de 2014

Bip, bip, biiiip...

Bip, bip, biiiip!!

7 del matí... quin susto!! Mig ull obert només i alarma apagada...

Puc descansar 5 minuts més?? A veure... Mmm... què haig de fer avui? Em venen a buscar en combi? Agafar un avió? Excursió muntanyera? La nada por delante? Em dóna temps d'esmorzar o haig d'agafar unes galetes i una peça de fruita??

Mmmm... espera... què hi ha davant de mi?

Giro el coll i el mig ull enfoca al davant... ese armario me suena... En qué hostel estoy hoy? Parece mi armario? Estaré soñando dentro del sueño? Torno a girar el cap perquè l'ull mig obert enfoqui cap al llit... uis... el palpo, hi passo la mà... doncs sí, sembla el meu llit...

Ai! I què haig de fer avui?? Segons que es fan una eternitat per recordar el que vaig fer durant el dia d'ahir... i veure si hi ha cap pista del que haig de fer avui... ah! Ja ve al meu cap... Ah si!... treballar!

... I el segon ull es mig obre i baixo el cap per buscar les sabatilles i començar a caminar...




No hay comentarios:

Publicar un comentario