jueves, 5 de diciembre de 2013

La memòria i els records

Durant els últims dies gent de la meva quinta no deixa de dir-me que està perdent la memòria... Fins i tot tinc una amiga que ens ha demanat que l'ajudem a recordar, a posar records a les dates, per així apuntar-ho i poder llegir-ho quan escaigui.

Jo, en general, tinc força bona memòria, sobretot per temes emocionals... si hi ha hagut emoció (i gairebé tot a la vida en té), m'enrecordo. Però aquest matí... he fet una cosa que normalment no faig. Durant el camí a la feina m'he dedicat a difondre vàries notícies a les xarxes, tant per twitter com per Facebook i, a l'arribar a l'estació de destí m'he adonat que hi ha un tram de recorregut que no recordo haver fet. No sé si he pujat caminant les escales del metro, o si per contra, ho he fet amb les mecàniques.

Bé, a tots ens arriba la desmemòria... qué le vamos a hacer...

Les notícies que he publicat són:

L'alerta per contaminació atmosfèrica a la zona de l'àrea Metropolitana de Barcelona
El nou carril bici de Bac de Roda, es trasllada de la vorera a la calçada

Feliç dia de dijous divendres!! :o)

No hay comentarios:

Publicar un comentario